A Forma-1 hivatalos gumibeszállítója 2025-re tervezi bevetni a hatodik, extra puha keveréket bizonyos városi pályákon, remélve, hogy javítani fogja a teljesítményt és növelni fogja a stratégiai lehetőségeket a versenyeken. A teszten azonban kiderült, hogy a C6-os abroncs túlmelegszik, mielőtt még egy teljes gyorskört teljesíthetne, így további elemzésekre van szükség a használat helyének eldöntéséhez. Mario Isola megjegyezte, hogy a C6-os abroncs jól teljesített bizonyos csapatoknál, de másoknál nem hozott túl nagy változást a C5-höz képest. A tapasztalatok és az adatok alapján alaposan meg kell fontolni, hol alkalmazzák majd a C6-ot a jövőben. Az új keverék mellett a többi 2025-ös típus jól teljesített, és tervezik a kopás csökkentését a következő szezonra.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Verstappen menedzsere bizakodó a Red Bull jövőjét illetően: „Jó dolgokat hallunk”
Raymond Vermeulen, Max Verstappen menedzsere óvatos optimizmussal beszélt a Red Bull 2026-ra készülő saját erőforrásáról: elmondása... -
Versengés a Lotus névért az F1-szőrnyetegek között
Ecclestone tetszését nem nyerte el, ahogyan Ron Dennis bejelentette Alonso leigazolását, Vettel a KERS miatt aggódik,... -
Agresszív, de óvatos – a Ferrari gyökeresen máshogy kezdi 2026-ot
A maranellói istálló csapatfőnöke elmondta, merőben más autót mutatnak majd be januárban ahhoz képest, mint amivel... -
A Lancia sztárja tudja, hogy a következő szezon döntő fontosságú
A Lancia jövőre bemutatkozik a WRC2-ben, ahol Yphan Rosseltől és Nikolay Gryazintól várhatja, hogy sikeresen tud... -
-
Veszélyes játék: Farkasok a pályán
A hazai ralikrossz egyik testvérpárja, Farkas Tamás és Farkas Levente mindketten a Junior Kupát erősítették. A...