A Forma-1 hivatalos gumibeszállítója 2025-re tervezi bevetni a hatodik, extra puha keveréket bizonyos városi pályákon, remélve, hogy javítani fogja a teljesítményt és növelni fogja a stratégiai lehetőségeket a versenyeken. A teszten azonban kiderült, hogy a C6-os abroncs túlmelegszik, mielőtt még egy teljes gyorskört teljesíthetne, így további elemzésekre van szükség a használat helyének eldöntéséhez. Mario Isola megjegyezte, hogy a C6-os abroncs jól teljesített bizonyos csapatoknál, de másoknál nem hozott túl nagy változást a C5-höz képest. A tapasztalatok és az adatok alapján alaposan meg kell fontolni, hol alkalmazzák majd a C6-ot a jövőben. Az új keverék mellett a többi 2025-ös típus jól teljesített, és tervezik a kopás csökkentését a következő szezonra.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az oroszországi futam után: Verstappen jövője és a vasárnapi hírek
Max Verstappen jövője, Toto Wolff pesszimizmusa, Kimi Antonelli reménye – egy cikkbe gyűjtöttük vasárnapi legfontosabb híreinket. -
Visszatérő kiszámíthatatlanság: A Forma-1 újra az 90-es évek hangulatát idézi
Egykor az F1 része volt az is, hogy minden futamo jónéhányan kiestek műszaki probléma miatt. Noha... -
A Ferrari fontolóra veszi Hamilton mérnökének lecserélését
A Ferrari csapatfőnöke, Fred Vasseur nem zárta ki, hogy 2026-ra változás jöhet Lewis Hamilton versenymérnöki felállásában,... -
A Ferrari elárulta, miért nem azt az autó mutatja be, amivel majd versenyezni fog 2026-ban
A Ferrari és vélhetően az F1-es mezőny nagy része teljesen máshogy áll majd hozzá a 2026-os... -
A VR46 főnöke leírta Acosta leigazolását, mint ‘álomszerűt’, és lenyűgözőnek nevezte a transzfert
Pablo Nieto elismerte, valóban beszéltek Pedro Acostával, esetleges átigazolását pedig nemcsak imádná, de álomszerűnek is tartaná. -
Futóverseny: Rovanpera bizakodik az új karrierjében
Kalle Rovanpera rosszullét miatt érdemi munkát nem tudott végezni első Szuper Formula tesztjén, azonban bízik benne,...