A Forma-1 hivatalos gumibeszállítója 2025-re tervezi bevetni a hatodik, extra puha keveréket bizonyos városi pályákon, remélve, hogy javítani fogja a teljesítményt és növelni fogja a stratégiai lehetőségeket a versenyeken. A teszten azonban kiderült, hogy a C6-os abroncs túlmelegszik, mielőtt még egy teljes gyorskört teljesíthetne, így további elemzésekre van szükség a használat helyének eldöntéséhez. Mario Isola megjegyezte, hogy a C6-os abroncs jól teljesített bizonyos csapatoknál, de másoknál nem hozott túl nagy változást a C5-höz képest. A tapasztalatok és az adatok alapján alaposan meg kell fontolni, hol alkalmazzák majd a C6-ot a jövőben. Az új keverék mellett a többi 2025-ös típus jól teljesített, és tervezik a kopás csökkentését a következő szezonra.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A 2026-os F1-es bemutatók időpontjai
Van, aki autót, van, aki festést mutat, van, aki csak online, van, aki óriási felhajtással: mutatjuk,... -
Verstappen őszinte vallomása: nehéz év, s a helyzet „egyszerűen sz*r”
Max Verstappen őszintén beszélt arról, milyen megterhelő időszakon megy keresztül versenymérnöke, Gianpiero Lambiase, és hogyan hatott... -
„Alábecsültük a nehézségeket” – Vasseur Hamiltonról
Fred Vasseur szerint Lewis Hamiltonnak minden nehézséget okozott 2025-ben. és a mai F1-ben a nüanszok összeadódása... -
Az arany visszatért: Vámosi Tibor negyedszeres bajnok
A BMW hibátlanul működött, neki csak vezetnie kellett: a futamokat uralva, a győzelmeket sorban szerezve lett... -
Jenson Button elképesztő fittsége és ostoba döntése: Íme a videók!
Jenson Button néhány hete fejezte be a pályafutását a profi autóversenyzés világában, de úgy látszik, nem... -
Norris egykori tanára: „Arra vagyunk a legbüszkébbek, hogy Lando megmaradt önazonosnak”
Lando Norris 2025-ben, az Abu Dhabi Nagydíjon váltotta valóra gyerekkori álmát: egy keményen megszerzett dobogóval biztosította...